piątek, 21 lutego 2014

Tiulowe pompony



Szykuję się do Roczku naszego L!

Został jeszcze ponad miesiąc, ale przygotowania trwają już w najlepsze. Jeszcze trochę i zabraknie mi miejsca składowania pomponów.
Wciągnęłam się-trzeba przyznać

Obiecałam sobie, że wszystkie dekoracje będą hand made.

Nic kupnego, żadnych gotowców!

Pierwsze były robione pompony z serwetek, a teraz przyszedł czas na tiul.





Na początek zamówiłam trzy rolki-na próbę.
Już mogłabym mieć więcej, bo spodobało mi się i to bardzo!






Wykonanie jest banalnie proste i szybkie (w porównaniu do pomponów serwetkowych).

Potrzebny nam jest tylko tiul w rolce, (ja wybrałam 30cmx9m), nożyczki, tasiemka i książka.






Wielkość naszych pomponów będzie zależała od formatu książki.






Chwila moment i gotowe!

Filmik poglądowy TUTAJ


















 Zawisły już czekając na kwietniowo - roczkową uroczystość.






Słonecznego weekendu Kochane!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz