piątek, 21 marca 2014

Kawa do łóżka nie tylko na weekend


Piękny, słoneczny poranek dziś u nas! 

Mam nadzieję, że u Was jest podobnie:)
Dziecko właśnie zasnęło, więc mam jakieś minimum 40 minut dla siebie.
Przynajmniej mam nadzieję, że będzie to tyle!
Przez ten czas wiele można zrobić. Wcześniej (czyt. nie będąc jeszcze matką) nie zdawałam sobie z tego sprawy. Czas ten kojarzył mi się raczej z godziną lekcyjną, albo co przyjemniejsze długością ulubionego serialu.

Teraz wiem jednak, że przez ten SZMAT czasu można poprasować, posprzątać, ugotować obiad, a nawet upiec ciasto.

Można też, jak ja dziś po prostu  wypić kawę w łóżku:)
Ciesząc się chwilą tylko dla siebie...
No dobra mądrzę się, bo większość rzeczy łącznie z upieczeniem ciasta na weekend zrobiłam wczoraj;)

Tak więc poleniuchujmy, a co:)













 Kawa z kardamonem ,cynamonem no i ciasto bananowe. 
Przepis pojawił się już na blogu. Znajdziecie go TUTAJ.



źródło: pinterest.com








Miłego dnia i weekendu z kawą w łóżku!



:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz