piątek, 4 kwietnia 2014

Wielkanocny Roczek!


Dziś krótko i na temat.

 Za cztery dni nasz L skończy roczek!

 Swoją drogą trudno mi uwierzyć, że tak szybko to minęło.

Rok temu o tej porze wyglądałam jak monstrualnych wymiarów pisanka na dwóch nogach. No w sumie to już ledwo nimi powłóczyłam, nie wspominając o problemach z przewracaniem się z boku na bok. M musiał mi pomagać.

 A tu już ósmego kwietnia minie rok!!!

Nie przypominam już owej pisanki, dziś też udało mi się przespać całe 10h bez przerwy, więc jest dobrze:)

Tak więc Roczek  będzie, a nawet dwa!

Pierwszy,  spędzimy we trójkę właśnie ósmego kwietnia w domu na walizkach

 Drugi natomiast w samą Wielkanoc w Polsce z przyjęciem dla rodziny i przyjaciół.

Stąd pomysł na wykorzystanie świątecznych dekoracji podczas urodzin.

Oto, co udało mi się wyszperać...



źródło


źródło




źródło


źródło


źródło


źródło



źródło



źródło



źródło



źródło

Mam nadzieję, że w natłoku przygotować uda mi się coś z tych inspiracji wcielić w życie. 

Trzymajcie za mnie kciuki.

Na koniec tort, który skradł me serce na tyle, że chyba nie byłabym w stanie go pokroić i zwyczajnie w świecie zjeść!


źródło


Już prawie weekend, więc miłego i słonecznego wypoczynku.


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz