piątek, 9 maja 2014

Chlebek z nutellą 2-moja wersja



Witajcie w to piątkowe (u mnie jeszcze) przedpołudnie:)

Jeszcze chwila i będzie można rozpocząć weekend. U mnie szykuje się polowanie na sukienkę ślubną więc powoli zbieram siły:)

W tym celu ma mi dopomóc coś energetycznego. Dziś, drugie podejście do chlebka.

 Ostatnim razem wyszedł mi za bardzo wilgotny ( z komentarzy wiem,że Wam też). 

Dlatego pokombinowałam z proporcjami i proszę bardzo!

Skoro w moim piekarniku słynącym z  nierównomiernego pieczenia wyszedł to i Wam się upiecze:)







składniki:

2 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki sody
1/2 łyżeczki soli
1/2 łyżeczki mielonego kardamonu
1 łyżeczka mielonego cynamonu
1/2 szklanki oleju (lub soku jabłkowego)-ja z braku soku użyłam oleju
2 duże jajka
75g cukru
4 średnie (b.dojrzałe banany)
4 łyżeczki jogurtu greckiego, lub kwaśnej, gęstej śmietany
6 czubatych łyżek nutelli


wykonanie:













Smacznego...


i słonecznie leniwego weekendu!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz