piątek, 30 maja 2014

Mały balkon w roli głównej


Ten tydzień zdecydowanie opanowany został u mnie przez tarasy i balkony.

 Przepadłam totalnie przeglądając zdjęcia i szukając inspiracji.

 Szczególnie urzekły mnie właśnie małe balkony,których urządzenie jest wyzwaniem samym w sobie.

Zdjęcia które dla Was wybrałam pokazują jak na naprawdę niewielkiej powierzchni można wyczarować przytulną oazę :)



źródło


Siedziska, poduchy, lampiony i lawenda to zdecydowanie mój klimat.



źródło


źródło


źródło


Futrzaki, koce, pledy jakże przydatne na chłodniejsze dni i wieczory.



źródło



źródło




źródło


Krasnale ogrodowe pomalowane na czarno nie rzucają się w oczy i są dużo mniej kiczowate:)

Dodatkowo kubki z moimi ulubionymi bohaterami z dzieciństwa- Muminkami:)



źródło



 Śniadanie zjedzone na takim balkonie i w promieniach (jakże upragnionego przeze mnie) słońca musi smakować fantastycznie.




źródło



Poniżej bardzo praktyczny zestaw na mały balkon. 

Dodatkowym walorem jest możliwość złożenia krzeseł i bardzo przystępna cena.
źródło

źródło


źródło



Kolejny mały i funkcjonalny stolik.



źródło



źródło


Wieczór spędzony na TAKIM balkonie-bajka!



źródło


U nas dziś dzień bez deszczu co już jest dużym sukcesem.

 Jutro czeka nas wyjazd do ikei po pierwsze meble do naszego polskiego m. 

Mam zamiar kupić też poduszki na balkon i o ile pogoda pozwoli pokazać Wam drugą jego część 
(tak jak obiecałam).

A w poniedziałek...witaj Polsko:)


Miłego i bez deszczu weekendu Kochani!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz