piątek, 23 maja 2014

Moje nominacje!



Długo myślałam jakie blogi umieścić na mojej liście jedenastu nominowanych. 

U mnie nieraz z wyborem ciężko,więc i zdecydować się nijak nie mogłam.

Ale w końcu znalazłam rozwiązanie!

Tak więc ogłaszam wszem i wobec,że nominuję...


 WSZYSTKIE NOWE-MŁODZIUTKIE BLOGI!



 O to moje pytania:


1.Co robisz najchętniej w wolnych chwilach?

2. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

3. Nie lubię w sobie...

4. Cenię w ludziach najbardziej...

5. Jaką książkę polecasz?

6. Twoje danie popisowe to?

7. Miejsce do którego chciałabyś powrócić?

8. Gdybyś sama mogła wybrać sobie imię to jakie by było?

9. Jesteś miłośniczką kotów czy raczej wolisz psy?

10. W jakim mieście chciałabyś żyć?

11. Najszczęśliwsza jestem gdy...


Jeśli więc Twój blog spełnia kryteria podane powyżej to,

  to Wyróżnienie






 (i oczywiście 11 pytań)



jest dla Ciebie!



Ściskam!



:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz