środa, 28 maja 2014

Tarasowe inspiracje



Po upałach i opalaniu zostało już tylko wspomnienie i to mgliste. 

Od paru dni leje ,wieje,a my z L uziemieni w domu jesteśmy.

 Nie ma szans nawet na krótki spacer w TAKĄ pogodę!

Dlatego piszę do Was, popijając wprost stworzony na dzisiejszą aurę,rozgrzewający napój imbirowy.

 Przepis podawałam TUTAJ.

Spoglądam właśnie na moje rośliny targane wiatrem na balkonie i aż mi ich żal.

Stąd, chcąc pozostać w klimacie upiększania "zewnętrz" naszych domów dziś kolej na tarasy!:)




źródło


Poduchy,dużo poduszek, lampiony, też w znacznej ilości i lawenda...bez tego (dla mnie) ani rusz.



źródło


źródło


 Skrzynie wszelkiej maści,wielkości i rodzaju też będą mile widziane.




źródło


Temat staje się coraz bliższy, bo już niebawem będę musiała zabrać się za taras w naszym m.:)

Zbieram więc pomału poduszki, pledy, lampion też już w Polsce czeka,bo  jest kawałek powierzchni do zagospodarowania.


źródło

źrodło

źródło

Część tarasu została przeszklona dzięki czemu zyskaliśmy kolejne pomieszczenie, ale i tak pozostało ponad 35m2. do zaaranżowania.








źródło


Podobają mi się skrzynie z roślinami (jak na zdjęciu powyżej).
Rośliny tak posadzone, będą chronione przed małymi rączkami, co da im jakąkolwiek szansę na przeżycie.

Dodatkowym plusem  takiego rozwiązanie jest oddzielenie się od sąsiadów, choć u nas są dodatkowo wysokie, drewniane przepierzenia.










źródło


I moje ulubione zdjęcia,czyli po zmroku...kiedy robi się nastrojowo.

 Już sobie wyobrażam ciepłe wieczory,rozmowy do późna, piękne gwiaździste niebo....ehhhh rozmarzyłam się:)



źródło




źródło




źródło



Miłego dnia. Mam nadzieję że u Was aura lepsza:)



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz