wtorek, 20 maja 2014

Wyróżnienie


Już jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Kawalki Mikroauki.

 Miało to miejsce na początku kwietnia. Pochłonięta byłam wtedy roczkiem L, Świętami i tysiącem innych spraw.

Jednak cały czas pamiętałam o wyróżnieniu.

 Dlatego dziś chciałabym bardzo podziękować, bo najzwyczajniej  w świecie się nie spodziewałam.





 



„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.



Oto moje odpowiedzi na zadane pytania:


 1. Jaką korzyść przynosi Ci blogowanie?

-Jest to przyjemność sama w sobie i możliwość poznania bardzo ciekawych ludzi i ich blogi.


2. Jakiego tematu nie poruszyłabyś w swoim blogu?

-Tematów politycznych.


3. Które miejsce w Twoim domu lubisz najbardziej?

-Zależy w którym domu? W moim dotychczasowym domu był to ogród. W naszym urządzanym m mam nadzieję,że będę miała takich miejsc co najmniej kilka:)


4. Którego miejsca w swoim domu nie lubisz pokazywać i dlaczego? 

-Nie ma chyba takiego miejsca.



5. Proszę, mogłabyś mi polecić jakiś film?

-"Nietykalni"



6. Umysł ścisły czy humanistka?

- Humanistka!


7. Jaki sklep z wyposażeniem wnętrz odwiedzasz najczęściej?

-Ikea 


8. Na co przeznaczyłabyś wygrany w Totka milion?

-Najpierw podzieliłabym go między najbliższych,a resztę spożytkowałabym nie tylko na swoje potrzeby.



9.  Jaka była Twoja ulubiona zabawka w dzieciństwie?

-Pluszowy szop.Mam go do dziś!





10. Który blog najczęściej odwiedzasz?

-Jest ich sporo,ale chyba cleo-inspire

 
11. Co Ci się w nim podoba najbardziej 

 -Jak sama nazwa wskazuje-jest inspirujący:)

(tzn. - w blogu z punktu nr.10?)? 




Teraz pora na wytypowanie przeze mnie 11 kandydatów do wyróżnienia, ale to w najbliższych postach.



Miłego dnia!



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz