środa, 6 sierpnia 2014

Plakaty doczekały się oprawy

 

Plakaty wygrane przeze mnie w kwietniu w końcu doczekały się odpowiedniej oprawy. 

Wraz z  przyjazdem brata na urlop, przyjechały więc zamówione ramki i półki na grafiki.

Od dawna wiedziałam w którym miejscu zostaną powieszone. 

Po małej zmianie decyzji  co do długości półki w kuchni,
(początkowo miały tam być dwie krótsze,ale jedna dłuższa zwyciężyła)
 nie pozostało nic innego jak brać wiertarkę w dłoń.

Tydzień zaczął się,więc pracowicie,bo oprócz grafik zawisła też półka na książki i lampa,ale  o tym następnym razem.




 Zdecydowanie najbliższa memu sercu...

Wybierając ją wiedziałam dokładnie,że musi znaleźć się w naszej kuchni.










 Świecznik, jeden z pierwszych prezentów na nowe mieszkanie:)





Drugi plakat znalazł miejsce dla siebie w salonie. 
To nic,że na sofę musimy poczekać jeszcze dokładnie 13 dni...
Zaraz nad nią cieszyć oko będzie jednoślad:)
 




 Ostatni, zawędrował na razie do łazienki.






Została mi jeszcze jedna wolna półka, więc znalezienie dla niej odpowiedniego miejsca to tylko kwestia czasu:)

Powiem Wam,że niby nic,kilka półek a cieszy mnie to niesamowicie.
Każda, nawet mała zmiana w naszym pierwszym mieszkaniu jest dla mnie ważna, bo przybliża nas do zamieszkania w nim.

Jeszcze tylko kilka tygodni...



Ściskam Was MOCNO!!!!


:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz