piątek, 19 września 2014

Domowy sok à la Bobo Frut i Królik w nowym domu



Witajcie!

Dziś już piątek! 

Nie wiem jak Wam,ale mnie ten tydzień minął w zastraszającym tempie. 

Może to za sprawa pięknej pogody, dzięki której codziennie mogliśmy po dwa razy być z L na placu zabaw.

W tygodniu też testowałam nowe przepisy. Wśród nich znalazł się domowy sok à la Bobo Frut.

Robiłam go z myślą o naszym L i był nim zachwycony!

Tak więc z czystym sercem polecam go WSZYSTKIM małym i dużym!






składniki:

1-2 babany
1 marchewka
1 (nieduża)dynia
2 jabłka
łyżka miodu
1/2 łyżeczki cynamonu
1/2 łyżeczki imbiru


wykonanie:

Banana,marchewkę, dynię i jabłka kroimy w kostkę.

Do garnka z gotująca się wodą wrzucamy marchewkę, po 10 minutach dodajemy pokrojoną dynię, jabłka i banany. 
Doprawiamy cynamonem i imbirem.

Dusimy na małym ogniu. Na koniec dodajemy łyżkę miodu i wszystko miksujemy.

Gotowe!!




 Ja, swój jeszcze gorący sok wlałam do słoiczków i włożyłam na ok.20 min do rozgrzanego do 180C piekarnika.
Tak zapasteryzowany sok będę mogła serwować L, kiedy będzie miał na niego ochotę:) 






Na koniec zdjęcie,które otrzymałam od Mamy małej Antosi. 

Jak widać Króliczek rozgościł się w nowym domu:)






U nas dziś deszczowa pogoda. Mam nadzieję,że u Was lepsza aura za oknem.

Cudownego weekendu Kochani!!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz