wtorek, 30 września 2014

Kruche ciasteczka nie tylko na Dzień Chłopaka


Dziś ostatni dzień września czyli... Dzień Chłopaka. 

Święto obchodzone w czasach podstawówki postanowiłam wskrzesić i  dziś obejść. 

 Każda okazja,by przyrządzić coś pysznego i zrobić tym samym niespodziankę bliskiej osobie jest dobra.

Tak więc, skoro przez żołądek do serca to dziś moja Połówka, jak wróci z pracy zastanie słodkości....
dużo słodkości!!!

Zaznaczę tylko,że pierwszy raz robiłam kruche ciasteczka.






 składniki:

250g mąki pszennej
1 jajko
100g masła
100g cukru pudru
1 łyżeczka cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia



wykonanie:

Wszystkie składniki zagniatamy razem, aż uzyskamy gładkie ciasto. Następnie rozwałkowujemy je  na grubość ok 0,7cm. Wycinamy za pomocą foremek różne kształty.
Tak wycięte ciastka układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Pieczemy 8 minut w piekarniku nagrzanym do 180stopni.

Gotowe!!





Pierwszy raz testowałam też nowe foremki z napisami.











Tym łatwym i szybkim sposobem cały słoik ciastek

 ( u mnie udekorowany dodatkową kokardą:)) czeka na pałaszowanie:)
 





Smacznego!!!!

A wszystkim Chłopakom małym i tym większym Wszystkiego co Najlepsze z okazji ich Święta!!!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz