środa, 24 września 2014

Szparagi z serem camembert i szynką parmeńską


Zawsze chciałam ich spróbować,ale jakoś nasze drogi nie mogły się zejść.

 Ostatnim razem jednak, jak je ujrzałam było inaczej.

 Od razu wzięłam znaczną ilość i nie było wyjścia...

Poszukiwania przepisu trzeba było rozpocząć.

Znacie mnie już chyba trochę i wiecie,że u mnie królują szybkie i łatwe przepisy.

 Nie może być inaczej gdy pod nogami biega 17-miesięczny mały Szogun:)

Oczy trzeba mieć dookoła głowy cały dzień.

Tak więc dziś przepis na makaron...




składniki:

szparagi min. 8 sztuk (ja zużyłam wszystkie,które kupiłam,czyli ok 20sztuk)
1 opakowanie makaronu rurki
2 sery camembert
1 opakowanie szynki parmeńskiej 
5 ząbków czosnku
oliwa do smażenia
sól
pieprz


wykonanie:

Makaron gotujemy. Odłamujemy twarde końce szparagów i gotujemy je na parze kilka minut ,by lekko zmiękły. Jak ostygną kroimy je na mniejsze kawałki.
Na patelnię dajemy oliwę i dodajemy ząbki czosnku. Następnie dodajemy pokrojoną na kawałki szynkę,doprawiamy solą i smażymy razem z czosnkiem 2-3 minuty.
Makaron odcedzamy i dajemy na patelnię.
 Dokładamy pokrojony ser camembert i wszystko razem mieszamy,aż ser się delikatnie rozpuści.
Na koniec dodajemy świeżą bazylię.

Gotowe!!





Danie łatwe,szybkie i przyjemne w wykonaniu.

 Dodatkowo pięknie się prezentuje,ale UWAGA!

 Jeszcze lepiej SMAKUJE!


A teraz z innej beczki...Mamy już jesień,a mi coraz trudniej rano wyjść spod ciepłej kołdry.

Też tak macie,czy tylko ja bym ciągle spała?


Pozdrawiam w ten jesienny,słoneczny dzień!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz