środa, 5 listopada 2014

W poszukiwaniu kawowego stolika



Pora naszego wyjazdu do Polski zbliża się wielkimi krokami.

 Im bliżej, tym częściej zastanawiamy się, czego nam jeszcze w mieszkaniu brakuje, co należałoby dokupić.

Tuż za sofą, o której wyborze pisałam TUTAJ plasuje się stolik kawowy.

W naszym salonie punktem centralnym jest wyspa,przy której bardzo wygodnie się zarówno siedzi jak i  przyjmuje gości.









Nie ulega jednak wątpliwości,że coś mniejszego również by się przydało.



źródło


Wybór dla mnie był oczywisty,bo marzyłam o stoliku Smile.

Znaleźliśmy go nawet,ale jego średnica 90cm niestety okazała się za duża do naszego niewielkiego salonu.

Że też nie robią wersji mniejszej 70cm!!!

I tak temat zszedł na dalszy plan,bo przeboleć nie mogłam,że moja okrągła piękność z nami nie zamieszka.



źródło


Jednak jak wiadomo,co się odwlecze...

I tak temat powrócił. Zaczęły się poszukiwania w internecie,wycieczki do sklepów stacjonarnych i nic.

Zawsze było jakieś ALE.

W końcu zniechęceni  fiaskiem poszukiwań stwierdziliśmy, że może sami zaprojektujemy idealny mebel,skoro nie możemy takiego znaleźć.

Rozmowa ze stolarzem już była,więc pora się zdecydować czy pozostajemy przy  stoliku okrągłym, czy może prostokątny nie byłby lepszym rozwiązaniem...???

No i znowu jest zagwozdka:)

Tak więc dziś kilka inspiracji i prośba do Was o radę...


źródło


źródło


Okrągły wydaję się być idealnym rozwiązaniem przy małym dziecku. Dodatkowym atutem byłaby półka i kółka, choć to nie jest warunek konieczny.

Jeśli chodzi o materiał to wiemy na pewno,że szkło odpada.


źródło


źródło


źródło


pinterest


Z prostokątnych stołów najbardziej podobają mi się te drewniane i lekko surowe.



pinterest


pinterest



źródło



źródło


źródło


Jak widać wybór nie jest łatwy.

Który jest Waszym faworytem?

A może znacie jakieś sklepy, gdzie można znaleźć coś ciekawego?



Miłego dnia Kochani!


:)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz