poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pakowanie prezentów i wyniki konkursu



Witajcie Kochani!

Dziś rozwiązanie urodzinowego konkursu,ale zanim podam szczęśliwców, chciałabym Was zaprosić na pakowanie prezentów.

Już od kilku dni w ten właśnie sposób spędzam wieczory.

Gdy L, smacznie śpi wyciągam wstążki,sznurki,papier pakowy,stemple i zawijam,kleje, ozdabiam.

Wszystko bez pośpiechu ze świąteczną muzyką w tle....

Jeszcze sporo przede mną,ale mam czas.




W tym roku akcesoria do pakowania prezentów kupiłam już w październiku,jeszcze w Anglii.

Wszystkie prezentowane rzeczy pochodzą ze sklepu hobby craft.
















Do stworzenia własnych etykiet można równie dobrze wykorzystać świąteczne foremki do ciastek.

W tym tygodni postaram się jeszcze pokazać efekty mojej pracy.



Tymczasem....nie przeciągając przejdźmy do wyników.

Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować za tak liczny udział,który przeszedł moje oczekiwania!

Zdecydowaliście w komentarzach,że szczęśliwców ma być dwóch.




Losy zostały przygotowane i wzbudziły duże zainteresowanie. 

Najpierw czworonoga, a potem właściwej Maszyny Losującej czyli L.

Spisał się doskonale i małe rączki wylosowały dwie osoby..






Nagrodę nr.1 

Mlecznik wygrała:

 

Agnieszka Plutecka





Nagroda nr.2
Kubek z literą T otrzyma:


Ola Zebra


Bardzo proszę o podanie danych do wysyłki na adres mailowy:

ndolinska86@gmail.com


Mam nadzieję,że wygrane dojdą jeszcze do Świąt.





Gratuluję serdecznie Dziewczynom i WSZYSTKIM biorącym udział w moim pierwszym konkursie.

Jesteście niesamowici!!!


Jak Wasze przygotowania? Czujecie już magię świąt?


Ja, cały czas czekam na śnieg...


Ściskam Was życząc cudownego dnia


:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz