poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zapach Świąt na dłużej



Kto z nas nie marzyłby ,aby zapach świąt pozostał z nami na dłużej?
Ja na pewno!
Grudzień to zdecydowanie mój ukochany czas. Całe przygotowanie do Świąt, spotkanie z rodziną,te wszystkie magiczne chwile są bardzo ulotne. Mijają zdecydowanie za szybko.

Niesamowicie ucieszyłam się,gdy zobaczyłam pod choinką zestaw świeczek zapachowych YANKEE CANDLE właśnie w świątecznej odsłonie. 

Dzięki nim zapach świąt mam cały czas w domu i to jest wspaniałe.





 Dopełnieniem do świeczek był otrzymany również od Mikołaja lampion i drewniana podstawka.

Teraz nie pozostaje mi już nic innego jak tylko umilać sobie wieczory wspaniałymi zapachami.









Na pierwszy ogień poszedł „Wigilijny wieczór” i jestem tym zapachem urzeczona. jest niezwykle łagodny i subtelny.















 Właśnie spoglądam przez okno i widzę że pada śnieg:)!
Czego chcieć więcej! Jest pięknie!
Mam nadzieję,że Cudownie minęły Wam Święta!


Ściskam



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz