piątek, 9 stycznia 2015

Sałatka z rukoli,winogron,orzechów i sera błękitnego


Nowy Rok to dobry momet na postanowienia i zmiany (w sumie jak każdy inny).

Ja, po obciążeniach związanych z pysznościami świąteczno-noworocznymi zdecydowałam,że od teraz nasza kuchnia będzie nieco lżejsza.

Postawiłam więc na rukolę.Swoją drogą nie wiem jak mogłam do tej pory pomijać ten przysmak!

Będąc w domu rodzinnym moja mama zrobiła prezentowaną sałatkę i przepadłam.

Jest przepyszna,prezentuje się fantastycznie i jest bardzo łatwa w przygotowaniu.






składniki:
2 opakowania rukoli (ok.140g)
ser błękitny pleśniowy 1 opakowanie (ok 180g)
70g orzechów włoskich
70g słonecznika łuskanego
dwie kiście winogron (ja użyłam obu rodzajów)
1 opakowanie pomidorków koktajlowych
1 łyżka octu winnego
3 łyżki oliwy
sól i pieprz



wykonanie:

Sałatę myjemy i suszymy. Na  suchej patelni prażymy słonecznik z orzechami włoskimi.
Sałatę dajemy do miski. Dodajemy do niej umyte i pokrojone winogrona i pomidorki. Ser kroimy w kostkę. Dodajemy 1 łyżkę octu winnego i 3 łyżki oliwy. 
Całość mieszamy. 
Jeśli lubimy bardziej wyrazisty smak możemy doprawić odrobiną soli i pieprzu.


Gotowe!!!!








Życzę Wam smacznego!!!!

My dziś będziemy się nią zajadać,bo posmakowała M.

Jeśli macie jakieś przepisy godne polecenia z rukolą w roli głównej to poproszę:)


Chciałabym Wam wszystkim podziękować za przemiłe komentarze pod ostatnim postem. 
Dzięki Wam jest mi o wiele łatwiej!


Ps. Po przerwie świątecznej narobiły mi się małe zaległości na Waszych blogach,ale wchodzę i czytam. Nawet jeśli nie zostawiam komentarzy.
 Związane jest to z moim komputerem,który zaczął odmawiać mi posługi i wygasza się w najmniej odpowiednim momencie.
Korzystam wtedy z komputera M,ale na nim mam problem z odpowiadaniem i dodawaniem komentarzy! 
Nie wiedzieć czemu?!!!???


Miejmy nadzieję,że uda mi się rozwiązać ten problem,choć wiecie,że ja raczej atechniczna jestem.

Buziaki i cudownego weekendu!!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz